EST. 2014 - VETERAN OWNED AND OPERATED

FAQ'S

ブラック・ライフル・コーヒーとは?/WHAT IS BLACK RIFLE COFFEE COMPANY?

プロが経営するプレミアム・スモールバッチのコーヒー会社です。BRCC は、コロンビアとブラジルから高品質のコーヒー豆を直接輸入し、その豆をブレンドして焙煎し、お客様のもとへお届けしています。
(スモールバッチとは、少量生産という意味で、バーボンの用語を用いているようです。) 

Black Rifle Coffee Company is a premium small-batch, veteran-owned coffee company. At BRCC, we import our high-quality coffee beans directly from Colombia and Brazil. Then, we personally blend and roast every one of our exclusive coffee roasts and ship them directly to your doorstep. 
ブラック・ライフル・コーヒーの良さとは?/WHY IS OUR COFFEE THE BEST?


コーヒーは、私たちにとってビジネスの枠を超えた、情熱そのものです。世界中から集められたプレミアムコーヒーを新鮮な状態でお楽しみいただけるよう、心がけてアメリカにて焙煎しております。


Coffee is more than our business, it’s our passion. We import premium coffee from around the world so our customers can enjoy the freshest coffee possible.

配送・配送料は?/WHAT SHIPPING CARRIERS DO YOU USE?

当サイトでは、佐川急便を利用しています。BRCC.Jpでは、税込価格¥10,000以上お買い上げで基本送料を無料とさせていただいております。(離島・遠隔地中継手数料は別途頂戴しております。)  

We use the SAGAWA Express.BRCC.JP is basically free shipping for purchases over 10,000 yen including tax.
(The remote island/remote area relay fee is charged separately.)
商品の配送状況を確認するには?/HOW CAN I TRACK MY ORDER?


商品が発送され次第、注文時に登録されたメールアドレスに発送をお知らせするメールが届きます。

「お荷物問合わせ番号」は、出荷完了をお知らせに記載があります。

配達状況は、佐川の「お荷物問い合わせサービス」でご確認いただけます。配達状況で確認出来ない場合は、お気軽にお問い合わせください。

【佐川急便】荷物・宅配便の配送・輸送状況はこちら https://www.sagawa-exp.co.jp/send/howto-search.html


When we ship out your package, shipping notification email will be sent to the email address that you provided when placing the order.Inside this email, you will find a tracking number which is issued by SAGAWA Express.You can check the delivery status on the "Luggage Inquiry Service" on Sagawa HP.If you are having trouble viewing this information, feel free to contact us. (brccjp@blackuniverse.org)

休日の発送の締切日はいつですか?/WHAT ARE CUTOFF DATES FOR HOLIDAY SHIPPING?

日曜日は発送業務をお休みさせていただいております。
通常発送に変更が伴う場合は、休日前にサイト内にてお知らせいたしますので、ご確認をよろしくお願いします。

Please check back as we get closer to the holiday season!
どこに発送可能ですか?/WHERE DO YOU SHIP?


日本国内のみの発送となります。

国外(*APOは除く)への発送は受付けておりませんので、ご了承ください。


Japan Domestic Shipment Only, No international shipment. 

陸軍又は空軍郵便局(全太平洋地域)への発送は可能ですか?/WILL YOU SHIP TO AN APO ADDRESS?

基本的には、陸軍、又は空軍郵便局宛ての場合であっても、佐川急便での手配とさせて頂いておりますので、最寄の佐川営業所にてお荷物を受け取って頂く事になります。
陸軍、又は空軍郵便局での受取りをご希望の際は、ご注文頂く前にbrccjp@blackuniverse.org または、電話(0743-61-5751)にてお問合せ下さい。

Basically,even if the package is destined for the APO, we will arrange it by Sagawa Express, so you will receive it at the nearest Sagawa Express Sales Office.
If you would like to be picked up by the APO, please contact us "brccjp@blackuniverse.org" or call (0743-61-5751) before placing your order. 
注文したあとで、注文内容の変更・キャンセルをしたいときは?/HOW CAN I CHANGE MY ORDER AFTER IT’S BEEN PLACED?


商品はご注文をお受けしてすぐに発送手配をいたしますので、ご注文後の変更やキャンセルは早めのご連絡をお願い致します。

ご注文に問題がある場合は、brccjp@blackuniverse.org または、電話(0743-61-5751)にてお問合せ下さい。

メールでのお問合せの際は、メールの件名に『キャンセル/返品 注文番号#~』 を記載ください。

お客様のご希望の商品がお手元に届くよう最善を尽くしておりますが、ご注文変更を保証することは出来かねます事、ご了承願います。


We will place an order for the product immediately after receiving your order, so please contact us as soon as possible to make changes or cancel your order.

If you have any problems with your order, please contact us "brccjp@blackuniverse.org" or call (0743-61-5751).

When contacting us by e-mail, please write "Cancel/Return Order Number #-" in the subject of the e-mail.

We will do our best to deliver the product you requested, but please kindly note that we cannot guarantee that your order will be changed. "

返品方法は?/HOW DO I RETURN AN ITEM OR RECEIVE A REFUND?

アパレル及びギアは、ご購入日から 8 日以内であれば、返品または、交換可能です。
コーヒーは、万が一損傷があった場合、またはお召し上がりになるのが安全でないと思われた場合は、まずはbrccjp@blackuniverse.org までご連絡ください。 同ブレンド、もしくは同等のブレンドと交換させて頂きます。但し、破損等理由なきコーヒーの返金対応はできかねますのでご了承ください。 ご不明な点がございましたら、 brccjp@blackuniverse.org までメールにてお問い合わせください。

Apparel and gear can be returned up to 8 days from the date of purchase for in-store credit, a refund, or a replacement. If there is physical damage to the package or you feel it is unsafe to consume, bags of coffee can be returned for equal exchange of the same blend (or a similar blend of equal or lesser value). Coffee, at this time, cannot be returned for credit or refund. If you require further assistance, please email brccjp@blackuniverse.org
支払い方法は?/WHAT ARE MY PAYMENT OPTIONS?


Visa、MasterCard、American Expressのクレジットカード

PayPal、Google Pay、Amazon ペイメント

KOMOJUコンビニ決済、銀行振り込み、代金引換をご利用いただけます。


We accept Visa, MasterCard, American Express and credit cards, PayPal, Google Pay, and Amazon Payments. 

定期購買(コーヒークラブ)の方法は?

ただいま準備中です。もうしばらくお待ちください。

We are just getting ready,we will make it soon.
定期購買のキャンセル方法は?


ただいま準備中です。もうしばらくお待ちください。


We are just getting ready,we will make it soon.

オンラインでの注文は安全ですか? /HOW SAFE IS IT TO ORDER ONLINE?

弊社は、インターネット上で最も安全な決済サービスのみを使用しています。セキュリテ ィに関する質問や懸念がある場合は、支払いサービス業者のセキュリティ対策(PayPal.com または Shopify)を確認してください。 

We only use the safest payment processing services on the internet. If you have any security questions or concerns, please review our payment processors' security measures: PayPal.com or Shopify Payments.
コーヒーはどのように保存すればよいか?どのくらい持つのか?/HOW SHOULD I STORE THIS COFFEE? HOW LONG WILL IT LAST?


コーヒーを保管する際の注意点は湿度です。コーヒーを淹れるまでは、湿気を避けて保管してください。 暗所かつ室温で、密閉容器に保管すると、挽いたコーヒーの鮮度を最大4週間保つことができます。豆であれば密閉容器での保管により約1月以上、新鮮な状態を保てます。


The thing to keep in mind when storing coffee is humidity. Keep coffee away from humidity until it is brewed. Storing it in a dark, airtight container at room temperature will keep your ground coffee fresh for up to 4 weeks. An airtight container will keep whole beans fresh for longer than a month.

割引コードの入力方法は?

ただいま準備中です。もうしばらくお待ちください。

We are just getting ready,we will make it soon.