FAQ'S
- ブラック・ライフル・コーヒーとは?/WHAT IS BLACK RIFLE COFFEE COMPANY?
- ブラック・ライフル・コーヒーの良さとは?/WHY IS OUR COFFEE THE BEST?
- 配送・配送料は?/WHAT SHIPPING CARRIERS DO YOU USE?
- 商品の配送状況を確認するには?/HOW CAN I TRACK MY ORDER?
- 休日の発送の締切日はいつですか?/WHAT ARE CUTOFF DATES FOR HOLIDAY SHIPPING?
- どこに発送可能ですか?/WHERE DO YOU SHIP?
- 陸軍又は空軍郵便局(全太平洋地域)への発送は可能ですか?/WILL YOU SHIP TO AN APO ADDRESS?
- 注文したあとで、注文内容の変更・キャンセルをしたいときは?/HOW CAN I CHANGE MY ORDER AFTER IT’S BEEN PLACED?
- 返品方法は?/HOW DO I RETURN AN ITEM OR RECEIVE A REFUND?
- 支払い方法は?/WHAT ARE MY PAYMENT OPTIONS?
- 定期購買(コーヒークラブ)の方法は?
- 定期購買のキャンセル方法は?
- オンラインでの注文は安全ですか? /HOW SAFE IS IT TO ORDER ONLINE?
- コーヒーはどのように保存すればよいか?どのくらい持つのか?/HOW SHOULD I STORE THIS COFFEE? HOW LONG WILL IT LAST?
- 割引コードの入力方法は?
(スモールバッチとは、少量生産という意味で、バーボンの用語を用いているようです。)
コーヒーは、私たちにとってビジネスの枠を超えた、情熱そのものです。世界中から集められたプレミアムコーヒーを新鮮な状態でお楽しみいただけるよう、心がけてアメリカにて焙煎しております。
Coffee is more than our business, it’s our passion. We import premium coffee from around the world so our customers can enjoy the freshest coffee possible.
商品が発送され次第、注文時に登録されたメールアドレスに発送をお知らせするメールが届きます。
「お荷物問合わせ番号」は、出荷完了をお知らせに記載があります。
配達状況は、佐川の「お荷物問い合わせサービス」でご確認いただけます。配達状況で確認出来ない場合は、お気軽にお問い合わせください。
【佐川急便】荷物・宅配便の配送・輸送状況はこちら https://www.sagawa-exp.co.jp/send/howto-search.html
When we ship out your package, shipping notification email will be sent to the email address that you provided when placing the order.Inside this email, you will find a tracking number which is issued by SAGAWA Express.You can check the delivery status on the "Luggage Inquiry Service" on Sagawa HP.If you are having trouble viewing this information, feel free to contact us. (brccjp@blackuniverse.org)
日本国内のみの発送となります。
国外(*APOは除く)への発送は受付けておりませんので、ご了承ください。
Japan Domestic Shipment Only, No international shipment.
商品はご注文をお受けしてすぐに発送手配をいたしますので、ご注文後の変更やキャンセルは早めのご連絡をお願い致します。
ご注文に問題がある場合は、brccjp@blackuniverse.org または、電話(0743-61-5751)にてお問合せ下さい。
メールでのお問合せの際は、メールの件名に『キャンセル/返品 注文番号#~』 を記載ください。
お客様のご希望の商品がお手元に届くよう最善を尽くしておりますが、ご注文変更を保証することは出来かねます事、ご了承願います。
We will place an order for the product immediately after receiving your order, so please contact us as soon as possible to make changes or cancel your order.
If you have any problems with your order, please contact us "brccjp@blackuniverse.org" or call (0743-61-5751).
When contacting us by e-mail, please write "Cancel/Return Order Number #-" in the subject of the e-mail.
We will do our best to deliver the product you requested, but please kindly note that we cannot guarantee that your order will be changed. "
Visa、MasterCard、American Expressのクレジットカード
PayPal、Google Pay、Amazon ペイメント
KOMOJUコンビニ決済、銀行振り込み、代金引換をご利用いただけます。
We accept Visa, MasterCard, American Express and credit cards, PayPal, Google Pay, and Amazon Payments.
ただいま準備中です。もうしばらくお待ちください。
We are just getting ready,we will make it soon.
コーヒーを保管する際の注意点は湿度です。コーヒーを淹れるまでは、湿気を避けて保管してください。 暗所かつ室温で、密閉容器に保管すると、挽いたコーヒーの鮮度を最大4週間保つことができます。豆であれば密閉容器での保管により約1月以上、新鮮な状態を保てます。
The thing to keep in mind when storing coffee is humidity. Keep coffee away from humidity until it is brewed. Storing it in a dark, airtight container at room temperature will keep your ground coffee fresh for up to 4 weeks. An airtight container will keep whole beans fresh for longer than a month.